Virtuális séta az online piactereken

Ingyenes próba!

Virtuális séta az online piactereken

Mivel az online vásárlás legnagyobb előnye az egyszerűség, a gyorsaság és a kényelem, azt hihetnénk, hogy ez a lehetőség elsősorban azokat vonzza, akiknek nincs idejük, vagy nem szeretnek órákon át bolyongani a plázákban, az üzletekben. Ez azonban csak részben igaz, derül ki az NRC Piackutató tanulmányából.

Tény, hogy a termékek, szolgáltatások internetes rendelése jó lehetőséget nyújt az elfoglalt, kényelmes vagy az eladóktól és a többi vevőtől idegenkedő vásárlói rétegeknek, de azoknak is, akik vásárlás előtt szeretnek minél több információt begyűjteni az adott termék(ek)ről. Az interneten található információtömeg, kiegészítve az ár-összehasonlító honlapokkal és a fórumokban olvasható vásárlói tapasztalatokkal ugyanis igazi kincsesbánya azoknak, akik a lehető legkörültekintőbb döntést kívánják meghozni.

A tanulmány további részéhez kattintson ide...

0 hozzászolás

Mondja el véleményét

  1. (kötelező)
  2. Kérjük, adja meg a képen látható művelet összegét! =